شرایط استفاده از خدمات

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و دریافت نوبت از سامانه درمانکده را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و… نمایند.عضویت در سایت و یا ثبت رزرو نوبت از پزشک یا روانشناس به منزله مطالعه و قبول شرایط عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است

لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های سامانه درمانکده پیرو قوانین جهموری اسلامی ایران است و تمامی کاربران موظف به رعایت آن هستند

لطفا در نظر داشته باشید سامانۀ درمانکده به صورت ویژه برای پزشک و روانشناس در فضای اجتماعی و سایت تبلیغ نمیکند تبلیغات برای سامانه محفوظ است.

همانطور که مستحضر هستید درمان و پروسه ی درمان بنا به صلاحدید پزشک مدنظرتان است و ارتباطی به سامانه ی درمانکده ندارد

اطلاعات درج شده از پزشک اعم از تخصص و… به عهدۀ پزشک است و بنا شمارۀ نظام پزشکی پزشک است.

قوانین عضویت و حساب کاربری

  • تبصره 1- کاربران گرامی برای دریافت نوبت از پزشکان و روانشناسان و مراکز درمانی میبایست با شماره همراه شخصی خود در سامانه درمانکده ثبت نام و احراز هویت کنند

  • تبصره 2- کلیه اطلاعات شخصی کاربران به صورت محرمانه نزد درمانکده باقی خواهد ماند

  • تبصره 3-کاربران برای استفاده از سامانه درمانکده باید حداقل دارای سن ۱۸ سال تمام شمسی باشند درغیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند.

  • تبصره 4- مسئولیت صحت تمامی اطلاعات وارد شده در حساب کاربری (از جمله نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات شخصی و…) کاملا برعهده کاربر می باشد. در صورت مشاهده هرگونه تناقض اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی کاربر، حساب کاربری تان حذف میگردد

  • تبصره 5- در حال حاضر ثبت نام کاربران در سامانه درمانکده رایگان و بدون دریافت کارمزد است

  • تبصره 6- درصورتیکه امکان دریافت پیامک های تبلیغانی را بر روی خط همراه خود بسته اید پیامک های درمانکده بعد از ثبت نام و یا گرفتن نوبت را دریافت نخواهید کرد. شما می بایست امکان دریافت پیامک را فعال کرده و یا با پشتیبانی درمانکده تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 91022040-021 )

  • تبصره 7-شرکت از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، (Backup) تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.

  • تبصره 8- شرکت این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت‌های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت‌های مربوطه را به‌طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این امر را ندارد.

قوانین نوبت‌گیری

  • تبصره 1- در سامانه درمانکده میتوانید برای خود و سایر افراد از پزشک یا روانشناس مدنظرتان نوبت رزرو نمایید

  • تبصره 2- حق ویزیت مندرج در سامانه درمانکده مطابق با تخصص پزشک و توسط پزشکان و روانشناسان عضو سایت تعیین شده است

  • تبصره 3- دریافت نوبت از پزشک و روانشناس مدنظر به عهده کاربران بوده و سامانه درمانکده در این فرآیند نقش تسریع دهنده را دارد

  • تبصره 4- زمان کاری و تقویم نوبت‌دهی پزشکان و روانشناسان، توسط خودشان یا پرسنل مرکز درمانی تعریف شده و امکان ثبت نوبت اورژانسی خارج از تقویم در درمانکده امکانپذیر نیست

  • تبصره 5- میزان انتظار بیماران در مطب پزشک و یا کلینیک بسته به روند کاری پزشک و یا کلینیک مورد نظرمتفاوت است و درمانکده در این زمینه تمام تلاش خود را میکند تا زمان تعیین شده کاملا دقیق باشد لطفا صبور و شکیبا باشید

  • تبصره 6- برای دریافت نوبت از پزشکان و روانشناسان، حق ویزیت به صورت کامل پرداخت می‌شود که کاربران می‌بایست کل مبلغ را به صورت اینترنتی در سامانه درمانکده پرداخت کنند.

  • تبصره 7- با توجه به سیاست کاری پزشک، امکان لغو یا جابه‌جایی نوبت (بدون هماهنگی) توسط پزشک وجود دارد. چانچه نوبت از طرف مراکز درمانی (پزشک یا کلینیک و…) لغو گردد ، منشی یا مدیریت کلینیک موظف به ارائه نوبت جایگزین به بیمار می باشد

  • تبصره 8- درخواست لغو نوبت از سوی کاربر" در روز ملاقات با پزشک یا روانشناس " ، درخواست توسط تیم پشتیبانی بررسی شده و چنانچه امکان لغو نوبت مقدور باشد نوبت لغو و مبلغ صرفا در حساب کاربری شما لحاظ میگردد

  • تبصره 9- در خواست لغو نوبت از سوی کاربر" یک روز مانده به زمان ملاقات با پزشک یا روانشناس"، در این حالت درخواست توسط تیم پشتیبانی بررسی و نوبت لغو خواهد شد . مبلغ در صورت تمایل کاربر در حساب کاربری لحاظ میشود چنانچه تمایل به واریز وجه داشته باشید پس از تماس با پشتیبانی و ارسال اطلاعات بانکی ظرف مدت 72 ساعت کاری عودت وجه انجام میگرید

قوانین ثبت نظر

  • تبصره 1- همانطور که مستحضر هستید پزشکان حافظان سلامت، نهایت تلاش خود را جهت تشخیص و حفظ سلامت افراد جامعه دارند و اظهار نظر تخصصی درباره تشخیص و درمان پزشک به دلیل ماهیت فعالیت پزشک جزو حساسیت هایی است که برای تایید نیاز به بررسی و اثبات دارد

  • تیصره 2- از شما خواهشمندیم هنگام ثبت دیدگاه از ادبیات محترمانه و عدم توهین به حافظان سلامت و دیگر کاربران استفاده نمایید، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود

  • تبصره 3- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

قوانین مشاورۀ آنلاین

بیمار

  • تبصره 1- کاربران تنها مجاز به ثبت نام با شماره تلفن همراه شخصی خود هستند

  • تبصره 2- کاربران برای استفاده از سامانه درمانکده باید حداقل دارای سن ۱۸ سال تمام شمسی باشند درغیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند

  • تبصره 3- کاربران باید توجه داشته باشند سامانه درمانکده برای استفاده و ارایه خدمات در صورت رخداد موارد اورژانس پزشکی، اورژانس اجتماعی و هر مورد اورژانسی دیگر یا مواردی که در آن حضور فیزیکی متخصص، معاینه بالینی یا اندازه گیری علایم حیاتی نیاز باشد ایجاد نشده و در این موارد خدماتی ارایه نمی کند. لازم به ذکر است کاربران در چنین مواردی باید با اورژانس شهر خود یا هر مرجع در نظر گرفته شده برای رسیدگی به آن مورد اورژانسی تماس حاصل نمایند

  • تبصره 4- پزشک به هیچ وجه قادر به ارائه و تجویز دارو به بیمار نیست مگر توصیه ها، راه‌کارها بدون تجویز هرگونه نسخه و در صورت بروز هر گونه احتمال از وخیم بودن حال بیمار (حالت اورژانسی) یا عدم تشخیص درمان، بیمار را برای مراجعه و معاینه حضوری تشویق کند.

  • تبصره 5- اهانت به کاربران، پزشکان، مشاوران، اقلیت های قومی و مذهبی، تفرقه افکنی، و هر گونه صحبت سیاسی در درمانکده ممنوع است و پس از گزارش به آن رسیدگی خواهد شد

  • تبصره 6- کاربران باید توجه داشته باشند هرگونه توصیه و مشاوره ارایه شده توسط متخصصین فقط مختص شخصیست که در خواست مشاوره داشته و با توجه به تفاوت شرایط هر شخص نسبت به شخص دیگر، کاربران باید از عمل به مشاوره و توصیه ارایه شده به شخص دیگر خوداری نمایند

  • تبصره 7- هر پرداخت جهت مشاوره یک نفر میباشد

  • تبصره 8- کاربران می بایست در اطلاعاتی که در اختیار اپلیکیشن و مشاور و پزشک در درمانکده قرار می دهند نهایت صداقت را داشته باشند. درمانکده اطلاعات کاربران را به صورت کاملاً محرمانه نزد خود نگهداری می کند و هرگز بدون اجازه خود کاربر از آن استفاده نمی کند با این حال اطلاعات محرمانه بیمار اعم از نام، تصاویر و اطلاعات تماس به مشاوران و پزشکانی که در ارائه مشاوره به وی دخیل هستند و یا مراجع و افراد دارنده حکم قضائی نمایش داده می شود

  • تبصره 9- در صورت عدم مراجعه بیمار بعد از 10 دقیقه پزشک میتواند نوبت را کنسل کند و در صورت توافق طرفین نوبت دیگری به بیمار اختصاص دهد در غیر اینصورت مبلغ استرداد داده نمیشود

  • تبصره 10- کاربران هنگام طرح سوال می‌توانند وضعیت نمایش عمومی یا غیر عمومی سوال و تصاویر ضمیمه شده به آن را در درمانکده تعیین نمایند. کاربران باید در انتخاب این گزینه دقت لازم را داشته باشند در غیر این صورت مسئولیت اشتباه در تعیین وضعیت و تبعات احتمالی آن بر عهده خود کاربر است

  • تبصره 11- تمام شئونات اخلاقی و پوششی مشاوره حضوری در ویزیت ویدئویی درمانکده نیز باید رعایت شود

  • تبصره 12- سوابق مشاوره شما با مشاور و یا پزشک در سرور های درمانکده به منظور ارائه خدمات بهتر ذخیره می گردد. این سوابق محرمانه تلقی شده وهیچ فردی بدون داشتن مجوز و یا ارائه نامه رسمی از مراجع قضایی اجازه بازبینی مجدد آن را نخواهد داشت

  • تبصره 13- در حال حاضر ثبت نام کاربران در سامانه درمانکده رایگان و بدون دریافت کارمزد است

  • تبصره 14- درصورتیکه امکان دریافت پیامک های تبلیغانی را بر روی خط همراه خود بسته اید پیامک های درمانکده بعد از ثبت نام و یا گرفتن نوبت را دریافت نخواهید کرد. شما می بایست امکان دریافت پیامک را فعال کرده و یا با پشتیبانی درمانکده تماس بگیرید. ( تلفن تماس : 91022040-021 )

  • تبصره 15- برای برقراری ارتباط جهت مشاوره با پزشک، کاربر حتما باید آخرین نسخه نرم افزار را در گوشی همراه خود نصب داشته باشد

پزشک

  • تبصره 1- پزشک باید در ساعت هایی که به عنوان ساعت کاری اعلام شده است پاسخگوی بیمار باشد

  • تبصره 2- اگر مورد عنوان شده توسط بیمار در حیطه تخصص پزشک نبود ایشان باید بیمار را جهت مراجعه به متخصص راهنمایی کند

  • تبصره 3- در صورت عدم حضور پزشک در موعد مقرر نوبت دیگری باید در اختیار بیمار قرار گیرد و یا مبلغ استرداد شود

  • تبصره 4- تمام شیونات اخلاقی و پوششی در مشاوره حضوری و ویزیت ویدیویی باید رعایت شود

  • تبصره 5- مشاوران و پزشکان حداقل 10 دقیقه قبل از انجام ویزیت می بایست آنلاین باشند

  • تبصره 6- هرگونه فعالیت تبلیغاتی مرتبط و غیر مرتبط و یا نا متعارف در درمانکده ممنوع است

  • تبصره 7- ارتباط گیری و هدایت کاربر برای پرداخت یا انصراف از مشاوره مورد بررسی و نسبت به تذکر و در صورت تکرار مسدود سازی پزشک یا مشاور متخلف اقدام خواهد شد

  • تبصره 8- قطع بودن فیلترشکن قبل از انجام ویزیت اجباری است

  • تبصره 9- کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و سایر به عهده پزشک می باشد و درمانکده هیچ گونه مسئولیتی از این بابت نخواهد داشت

  • تبصره 10- درخواست تسویه حساب تنها به شماره حساب شخص صاحب حساب با تایید هویت هر 24 ساعت یک بار انجام خواهد شد

  • تبصره 11- برای برقراری ارتباط جهت مشاوره با بیمار، پزشک حتما باید آخرین نسخه نرم افزار مشاوران را در گوشی همراه خود نصب داشته باشد